Druga edycja plebiscytu BrandMe CEO. Oto "Liderzy XXI wieku"!

Druga edycja plebiscytu BrandMe CEO. Oto "Liderzy XXI wieku"!

Pod hasłem „Liderzy XXI wieku” odbyła się II edycja plebiscytu BrandMe CEO współorganizowanego przez magazyn „Forbes”. Kapituła miała za zadanie wyróżnić prezesów autentycznych, transparentnych, odważnych, nieoczywistych, którzy z pełną pasją realizują swoją misję. Chodziło też o liderów, którzy są przewidywalni dla swoich pracowników, a jednocześnie zaskakujący dla rynku ze swoimi pomysłami biznesowymi. Właśnie poznaliśmy laureatów tegorocznej edycji wydarzenia. To 11 osób reprezentujących 9 firm.

– Biznes to ludzie, nie pieniądze – podkreśla Zenon Ziaja, założyciel i szef imperium kosmetycznego Ziaja, a zarazem laureat I edycji plebiscytu „BrandMe CEO”. Idąc tym tropem, śmiało możemy powiedzieć, że wartość firmy to przede wszystkim ludzie, którzy dla niej pracują. A to oznacza, że postać prezesa – w końcu lidera danej firmy – ma bardzo duże znaczenie. Dlaczego?  

– Każdy woli podążać za kimś, kto jest autentyczny, kto działa zgodnie ze swoimi wartościami i ideami. Ważne, żebyśmy mieli takich ludzi jak najwięcej – zauważa Anna Rulkiewicz, prezes Grupy LuxMed. – Taka samoświadomość i szczerość mają znaczenie nie tylko dla prowadzenia biznesu, ale także dla ludzi, z którymi się pracuje – dodaje. 

I właśnie autentyczność i autentyczne przywództwo towarzyszyły tegorocznej edycji plebiscytu „BrandMe CEO”.

Laureatami II edycji plebiscytu BrandMe CEO zostali: 

  • Enrico Bottero, dyrektor generalny Ferrero Polska 
  • Adam Góral, prezes Asseco Polska 
  • Joao Bras Jorge, prezes Banku Millennium 
  • Igor Klaja, prezes spółki OTCF, do której należy marka 4F 
  • Adam i Jerzy Krzanowscy, szefowie Grupy Nowy Styl 
  • Beata Pawłowska, szefowa Oriflame na Europę Centralną 
  • Monika Rajska-Wolińska, szefowa polskiego oddziału Colliers International
  • Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska 
  • Paweł i Mariusz Szataniakowie, współwłaściciele Wieltonu 

Szczegóły, wypowiedzi i kryteria wyboru znajdziecie na łamach Forbes. 

Leave a comment

Send a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *